Vertaistuelliset tapahtumat

Aivovammaliitto järjestää vuosittain vertaistuellisia tapahtumia aivovamman saaneille ihmisille ja heidän läheisilleen.

Pääfest

Pääfest on vertaistuellinen tapahtuma, joka on suunnattu aivovamman saaneille nuorille ja nuorille aikuisille (16-35v). Pääfestin suunnittelussa ja tapahtuman toteuttamisessa ovat mukana vapaaehtoiset nuorisovastaavat, joilla on omakohtainen kokemus aivovammasta. Tapahtuma suunnitellaan ja toteutetaan nuorten toiveita kuunnellen.

Seuraava Pääfest järjestetään 9 – 12.6.2022 Inarissa, Luonto- ja nuorisokeskus Vasatokassa (www.vasatokka.fi) yhteistyössä TATU ry:n kanssa. Katso lisätietoa Pääfestistä ja ilmoittaudu (linkki avautuu sisäiselle sivulle, tapahtumakalenteri)! Ilmoittaudu mukaan 9.5.2022 mennessä!

Tervetuloa mukaan Pääfestille!

Läheisten viikonloppu

Vertaistuellinen tapahtuma aikuisille aivovammautuneiden läheisille. Tervetuloa virkistäytymään muiden aivovammautuneiden läheisten kanssa! Ohjelmassa on yhdessäoloa, vertaistukea, tietoa ja virkistystä.

AIKA 13.-15.5.2022

PAIKKA: Ruissalon kylpylä, Turku

Omavastuu (sis. majoitus, ruokailut sekä ohjelma)
2 hengen huoneessa 60€ /hlö
1 hengen huoneessa 100€ /hlö
Matkakulut maksetaan itse

Mukaan mahtuu 25 ensin ilmoittautunutta (ensikertalaiset etusijalla). Hae mukaan täyttämällä linkistä aukeava lomake 27.3. mennessä!

ILMOITTAUTUMINEN: https://link.webropol.com/ep/laheistentapahtuma2022

Lisätietoa tapahtumista: