Vertaistuelliset tapahtumat

Aivovammaliitto järjestää vuosittain vertaistuellisia tapahtumia aivovamman saaneille ihmisille ja heidän läheisilleen.

Pääfest

Pääfest on vertaistuellinen tapahtuma, joka on suunnattu aivovamman saaneille nuorille ja nuorille aikuisille (16-35v). Pääfestin suunnittelussa ja tapahtuman toteuttamisessa ovat mukana vapaaehtoiset nuorisovastaavat, joilla on omakohtainen kokemus aivovammasta. Tapahtuma suunnitellaan ja toteutetaan nuorten toiveita kuunnellen.

Pääfest järjestettiin tänä vuonna Inarissa Vasatokassa 9-12.6.2022. Kiitos kaikille osallistujille!

Ensi vuoden Pääfestistä tiedotetaan lisää myöhemmin.

Läheisten viikonloppu

Vertaistuellinen tapahtuma aikuisille aivovammautuneiden läheisille. Tervetuloa virkistäytymään muiden aivovammautuneiden läheisten kanssa! Ohjelmassa on yhdessäoloa, vertaistukea, tietoa ja virkistystä.

Läheisten viikonloppu järjestettiin tänä vuonna Turussa 13-15.5.2022. Kiitos kaikille osallistujille!

Tulevista läheisten tapahtumista tiedotetaan lisää myöhemmin.

Virkisty vertaisten kanssa 2022

Virkisty vertaisten kanssa on vertaistuellinen tapahtuma aivovamman saaneille henkilöille ja heidän läheisilleen. Yksin tai yhdessä. Tapahtuma järjestetään Itä-Suomessa, Siilinjärvellä, Kylpylähotelli Kunnonpaikassa (Jokiharjuntie 3, 70910 Vuorela, Siilinjärvi) 14.-16.10.2022. Mukaan mahtuu 20 ensiksi ilmoittautunutta henkilöä, kuitenkin niin, että ensikertalaiset huomioidaan valinnassa ennen muita. Ilmoittautumisaika on 4.7.-4.9.2022. Tapahtuman perusomavastuuhinta on 60€/hlö/2hh. Mikäli koet tarvitsevasi majoituksen yhden hengen huoneessa, on huoneen lisähinta omakustanteinen ja tällöin omavastuuhinta on 135€/hlö/1hh.

Ilmoittautumaan pääset tästä: https://link.webropol.com/ep/virkistyvertaistenkanssa2022

Lisätietoa tapahtumista:

Taija Rutanen