Vertaistuelliset tapahtumat

Aivovammaliitto järjestää vuosittain vertaistuellisia tapahtumia aivovamman saaneille ihmisille ja heidän läheisilleen.

Läheisten viikonloppu- Tapahtumaan haku on nyt avoinna!

Läheisten viikonloppu on vertaistuellinen tapahtuma, joka on tarkoitettu aivovammautuneiden henkilöiden läheisille. Tervetuloa virkistäytymään muiden vertaisten kanssa. Ohjelmassa on yhdessäoloa, vertaistukea ja vertaistuellisia keskusteluja, tietoa, osallistava workshop ja virkistäytymistä. Tarkempi ohjelma sekä aikataulu julkaistaan myöhemmin ja lähetetään sähköpostilla tapahtumaan valituille. Tapahtuman ikäraja on 18 vuotta.

Läheisten viikonloppu järjestetään vuonna 2023 Imatralla, Imatran kylpylässä 24.-26.3.2023.

Ilmoittautumaan pääset nyt https://link.webropol.com/ep/laheistentapahtuma2023 – hakuaika on 5.2.2023 saakka ja valinnoissa painotetaan ensikertalaisuutta. Huomaathan, että jokaisen hakijan tulee ilmoittautua tapahtumaan omalla hakemuksella. Valinnoista tullaan ilmoittamaan kaikille hakeneille helmikuun aikana.

Matkakulut tapahtumaan jokainen maksaa itse ja lisäksi tapahtumassa on omavastuu. Yhden hengen huoneessa majoittumisen erotuksen jokainen maksaa itse, jolloin omavastuu on suurempi. Ruokailut Imatran kylpylässä sekä viikonlopun yhteinen ohjelma sisältyvät hintaan.

Omavastuuhinnat koko viikonlopun osalta ovat:

2hh 60e / hlö
1hh 120e / hlö

Virkisty vertaisten kanssa

Virkisty vertaisten kanssa tapahtuma on vertaistuellinen ja rento kokoontuminen, jossa on tarjolla vertaistuen lisäksi tietoa ja virkistystä. Tapahtuma on tarkoitettu aivovamman saaneille henkilöille ja heidän läheisilleen. Tapahtuman alaikäraja on 18 vuotta.

Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä: https://link.webropol.com/ep/virkistyvertaistenkanssa2023

Tapahtuma järjestään Ruissalon kylpylässä, Turussa, osoitteessa: Ruissalon puistotie 640, 20100 Turku.

Tapahtumaan otetaan hakemuksia 1.4.2023 saakka ja tämän jälkeen Aivovammaliiton henkilökunta tekee osallistujavalinnat. Valinnoissa painotetaan mm. ensikertalaisuutta. Huomioithan, että jokaisen tapahtumaan osallistuvan on täytettävä ilmoittautumislomake erikseen, vaikka kyseessä olisi kahden hengen huone. Tällä pyrimme huomioimaan kaikkien erityistarpeet.

Ohjelma tarkentuu myöhemmin ja siitä informoidaan lähempänä tapahtumaa, mutta luvassa on mukavaa tekemistä ja yhdessäoloa.

Matkakulut tapahtumaan jokainen maksaa itse, ja lisäksi tapahtumassa on omavastuu.

Yhden hengen huoneessa majoittumisen erotuksen jokainen maksaa itse.

Omavastuuhinnat koko viikonlopun osalta ovat siis:

2hh 60e / hlö
1hh 100e / hlö

Ilmoittaudu mukaan 1.4.2023 mennessä! Ilmoitamme valinnan tulokset kaikille viikkoon 15 mennessä.
Muistathan, että ilmoittautuminen on sitova!

Pääfest

Pääfest on vertaistuellinen tapahtuma, joka on suunnattu aivovamman saaneille nuorille ja nuorille aikuisille (16-35v). Pääfestin suunnittelussa ja tapahtuman toteuttamisessa ovat mukana vapaaehtoiset nuorisovastaavat, joilla on omakohtainen kokemus aivovammasta. Tapahtuma suunnitellaan ja toteutetaan nuorten toiveita kuunnellen.

Pääfest järjestetään vuonna 2023 Nuorisokeskus Anjalassa, Kouvolan kupeessa 10.-13.8.2023. Ilmoittautuminen avautuu myöhemmin!

Lisätietoa tapahtumista:

Lotta-Kaisa Mustonen