Valitse oma tapasi välittää.

Aivovammaliitto kerää varoja kolmeen eri lahjoituskohteeseen. Lahjoittamalla voit auttaa meitä tukemaan aivovammautuneiden harrastustoimintaa, autat meitä järjestämään aivovammaseminaareja ja tuet kanssamme tutkimustoimintaa aivovammojen kuntoutuksesta, ehkäisystä ja hoidosta.

Jokainen lahjoitus on tärkeä, valitse oma tapasi välittää.

Voit myös kannattaa aivovammatyötä seuraavilla tavoilla:

Alla on esitelty lahjoituskohteemme:

Aivovammaluennot

Luentojen ja webinaarien tavoitteena on levittää oikeaa tietoa aivovammoista ja niiden diagnosoinnista. Lahjoitusten avulla pystymme järjestämään entistä useammin luentoja ja tavoittamaan paremmin ihmisiä eri paikkakunnilla.

Aivovammaliitto järjestää vuosittain luentoja ja webinaareja, joissa alan asiantuntijat, aivovammautuneet ihmiset ja heidän läheisensä pääsevät ääneen. Luentoja järjestetään vuosittain keskimäärin kaksi.

Kaksi ihmistä meloo kanotilla

Aivovammautuneiden harrastustoiminnan tukeminen

Aivovammayhdistysten harrasteryhmät eri paikkakunnilla mahdollistavat osallistumisen myös niille ihmisille, joilla on vamman tai vammautumisen myötä heikentyneen taloudellisen tilanteen vuoksi vaikeaa harrastaa. Lahjoitusvaroin tuemme ryhmien toiminnasta syntyneitä kuluja maksamalla esimerkiksi tilavuokria, harrastusvälineistöä, kulttuuritapahtumien kuten museokäyntien sisäänpääsymaksuja ja muita harrastusryhmissä syntyviä kuluja. Harrastukset ehkäisevät syrjäytymistä ja tuovat mielekästä sisältöä elämään. Aivovammaliitto kohdentaa lahjoitusvarat aivovammayhdistyksissä oleville harrasteryhmille.

Tutkija laboratoriossa

Aivovammatutkimusten tukeminen

Aivovammaliitto haluaa edistää aivovammatutkimusta keräämällä varoja aivovammatutkimukseen, ennaltaehkäisyyn ja hoidon kehittämistyöhön . Lahjoittamalla tutkimustoimintaan, autat meitä kerryttämään pottia, josta voimme jakaa eri suuruisia rahoja aivovammatutkimustyötä tekeville ammattilaisille ja järjestää työpajoja, joiden avulla kerätään tutkimustietoa.

Monta eri tapaa lahjoittaa

Voit lahjoittaa esimerkiksi soittamalla keräysnumeroihimme, tekemällä lahjoituksen MobilePayn kautta tai tehdä suoran lahjoituksen Aivovammaliiton pankkitilille. Aivovammaliitto ottaa vastaan myös testamenttilahjoituksia. Kiitos, että välität!

Alla on esitelty eri tapoja lahjoittaa:

Lahjoita MobilePayn kautta

Voit tehdä MobilePay-lahjoituksen numeroon 90301.

Soita Aivovammaliiton keräysnumeroihin

Voit tehdä lahjoituksen soittamalla keräysnumeroomme

0600 18555 soittajahinta 5,09 €/puh + pvm  tai

0600 14477 soittajahinta 10,01 €/puh + pvm

""

Tee tilisiirto

Voit lahjoittaa Aivovammaliitolle myös perinteisellä pankin tilisiirrolla.

Helsingin OP Pankki
IBAN: FI25 5541 2820 0202 21
BIC OKOYFIHH

""

Tee testamenttilahjoitus

Aivovammaliitto ry voi ottaa vastaan testamenttilahjoituksia. Tekemällä testamentin voit huolehtia poismenosi jälkeen, että varojasi käytetään aivovammatyön hyväksi haluamallasi tavalla. Testamentti on yleishyödylliselle yhdistykselle verotonta tuloa. Lahjoittamalla pienenkin osuuden voit vaikuttaa aivovammautuneiden ihmisten ja heidän läheistensä hyvinvointiin tulevaisuudessa.

Testamentin voit tehdä itse, mutta asiantuntijat suosittelevat, että testamentin laatimisessa käytetään ammattilaisen opastusta.

Lisätietoja testamenttilahjoituksesta saat jättämällä yhteydenottopyynnön

(linkki avautuu sisäiselle sivulle Ota yhteyttä -lomakkeeseen).

Kiitos, että välität!

Poliisihallituksen rahankeräyslupa nro RA/2020/704
Lupa on voimassa 1.8.2020 alkaen kaikkialla Suomessa Ahvenanmaata lukuun ottamatta.