Valitse oma tapasi välittää.

Aivovammaliitto kerää varoja kolmeen eri lahjoituskohteeseen. Lahjoittamalla autat meitä tukemaan aivovammautuneiden harrastustoimintaa ja järjestämään aivovammaseminaareja sekä tuet kanssamme tutkimustoimintaa aivovammojen kuntoutuksesta, ehkäisystä ja hoidosta.

Jokainen lahjoitus on tärkeä, valitse oma tapasi välittää.

Alla on esitelty lahjoituskohteemme:

Aivovammaluennot

Luentojen ja webinaarien tavoitteena on levittää oikeaa tietoa aivovammoista ja niiden diagnosoinnista. Lahjoitusten avulla pystymme järjestämään entistä useammin luentoja ja tavoittamaan paremmin ihmisiä eri paikkakunnilla.

Aivovammaliitto järjestää vuosittain luentoja ja webinaareja, joissa alan asiantuntijat, aivovammautuneet ihmiset ja heidän läheisensä pääsevät ääneen. Luentoja järjestetään vuosittain keskimäärin kaksi.

Aivovammautuneiden harrastustoiminnan tukeminen

Aivovammayhdistysten harrasteryhmät eri paikkakunnilla mahdollistavat osallistumisen myös niille ihmisille, joilla on vamman tai vammautumisen myötä heikentyneen taloudellisen tilanteen vuoksi vaikeaa harrastaa. Lahjoitusvaroin tuemme ryhmien toiminnasta syntyneitä kuluja maksamalla esimerkiksi tilavuokria, harrastusvälineistöä, kulttuuritapahtumien kuten museokäyntien sisäänpääsymaksuja ja muita harrastusryhmissä syntyviä kuluja. Harrastukset ehkäisevät syrjäytymistä ja tuovat mielekästä sisältöä elämään. Aivovammaliitto kohdentaa lahjoitusvarat aivovammayhdistyksissä oleville harrasteryhmille.

Aivovammatutkimusten tukeminen

Aivovammaliitto haluaa edistää aivovammatutkimusta keräämällä varoja aivovammatutkimukseen, ennaltaehkäisyyn ja hoidon kehittämistyöhön . Lahjoittamalla tutkimustoimintaan, autat meitä kerryttämään pottia, josta voimme jakaa eri suuruisia rahoja aivovammatutkimustyötä tekeville ammattilaisille ja järjestää työpajoja, joiden avulla kerätään tutkimustietoa.

Monta eri tapaa lahjoittaa

Voit lahjoittaa esimerkiksi soittamalla keräysnumeroihimme, tekemällä lahjoituksen MobilePayn kautta tai tekemällä suoran lahjoituksen Aivovammaliiton pankkitilille. Aivovammaliitto ottaa vastaan myös testamenttilahjoituksia. Lisäksi olemme mukana Lahjoittamossa ja Auttamisesta Arkea-palvelussa.
Kiitos, että välität!

Alla on esitelty eri tapoja lahjoittaa:

Lahjoita MobilePayn kautta

Voit tehdä MobilePay-lahjoituksen numeroon 90301.

Soita Aivovammaliiton keräysnumeroihin

Voit tehdä lahjoituksen soittamalla keräysnumeroomme

0600 18555 soittajahinta 5,09 €/puh + pvm  tai

0600 14477 soittajahinta 10,01 €/puh + pvm

Tee tilisiirto

Voit lahjoittaa Aivovammaliitolle myös perinteisellä pankin tilisiirrolla.

Helsingin OP Pankki
IBAN: FI25 5541 2820 0202 21
BIC: OKOYFIHH
Viesti: Lahjoitus

Tee testamenttilahjoitus

Aivovammaliitto ry voi ottaa vastaan testamenttilahjoituksia. Lahjoittamalla pienenkin osuuden voit vaikuttaa aivovammautuneiden ihmisten ja heidän läheistensä hyvinvointiin tulevaisuudessa. Testamentissa voit kertoa, miten haluat Aivovammaliiton käyttävän lahjoitusvarat. Lisätietoja testamenttilahjoituksesta saat jättämällä yhteydenottopyynnön.

Yhteydenottopyyntö

Auttamisesta Arkea -logo

Tee Auttamisesta Arkea

Olemme mukana kasvavassa joukossa luotettavia kansalaisjärjestöjä missionamme tehdä Auttamisesta Arkea valinta kerrallaan. Auttamisesta Arkea on tärkeä väline yhteiseen auttamistyöhön sekä yhteiskunnan kehittämiseen. Palvelu mahdollistaa luotettaville kumppaneille laajan näkyvyyden sekä vahvistaa resursseja monialaisessa hyväntekemisessä.

Auttamisesta Arkea

Lahjoittamon logo

Lahjoita Lahjoittamon kautta

Lahjoittamo on voittoa tavoittelematon ja sitoutumaton hyvän välittäjä. Palvelu yhdistää järjestöt ja lahjoittajat uudella, helpolla ja luotettavalla tavalla. Lahjoittamon visio on tehdä lahjoittamisesta luonteva osa kulttuuria. Kun auttaa muita, itsellekin tulee hyvä olo. Tehdään yhdessä hyvää! #lahjoittamo #hyvänvälitystoimisto

Lahjoittamo

Voit myös kannattaa aivovammatyötä seuraavilla tavoilla:

Liity paikallisyhdistyksen jäseneksi

Tilaa Aivoitus-lehti

Kiitos, että välität!

Poliisihallituksen rahankeräyslupa nro RA/2020/704
Lupa on voimassa 1.8.2020 alkaen kaikkialla Suomessa Ahvenanmaata lukuun ottamatta.