Kurssitoiminta

Vuonna 2021 Aivovammaliitto järjestää vakuutusyhtiöiden maksusitoumuksilla sopeutumisvalmennuskursseja ja STEAn rahoituksella kursseja.

Aivovammaliiton kurssitoiminnassa saadaan tietoa aivovammoista, vaihdetaan kokemuksia ja käsitellään vamman aiheuttamia muutoksia. Kurssien tavoitteena on auttaa aivovamman saanutta henkilöä ja hänen läheisiään muuttuneessa elämäntilanteessa sekä tukea oman elämäntilanteen jäsentämisessä ja omien tavoitteiden saavuttamisessa. Kursseilla tapaa toisia aivovamman saaneita ihmisiä ja heidän läheisiään.

STEAn rahoituksella järjestettävien kurssien tiedot ja hakuohjeet löydät tämän linkin takaa (linkki avautuu sisäiselle sivulle).

Vakuutusyhtiöiden maksusitoumuksilla järjestettävien sopeutumisvalmennuskurssien tiedot ja hakuohjeet löydät tämän linkin takaa (linkki avautuu sisäiselle sivulle)

Aivovammaliiton kurssit 2021 -esite löytyy tämän linkin takaa (pdf)

Ajankohtaiset tiedotteet kurssitoiminnasta löytyvät tämän linkin takaa (linkki avautuu sisäiselle sivulle)

Ryhmä jossa on eri-ikäisiä naisia ja miehiä jotka ovat kävelyllä ja näkyvät selkäpuolelta. Taustalla on puita ja aurinko pilkistää sen takaa.

Lisätietoa:

Otto Laitinen