Kurssitoiminta

Vuonna 2022 Aivovammaliitto järjestää vakuutusyhtiöiden maksusitoumuksilla sopeutumisvalmennuskursseja ja STEAn rahoituksella kursseja.

Aivovammaliiton kurssitoiminnassa saadaan tietoa aivovammoista, vaihdetaan kokemuksia ja käsitellään vamman aiheuttamia muutoksia. Kurssien tavoitteena on auttaa aivovamman saanutta henkilöä ja hänen läheisiään muuttuneessa elämäntilanteessa sekä tukea oman elämäntilanteen jäsentämisessä ja omien tavoitteiden saavuttamisessa. Kursseilla tapaa toisia aivovamman saaneita ihmisiä ja heidän läheisiään.

Avaa sähköinen hakulomake tästä linkistä:

https://asiointi.aivovammaliitto.fi/kurssit (linkki avautuu sisäiselle kurssihakusivulle)

STEAn rahoituksella järjestettävien kurssien tiedot ja hakuohjeet löydät tämän linkin takaa (linkki avautuu sisäiselle sivulle).

Vakuutusyhtiöiden maksusitoumuksilla järjestettävien sopeutumisvalmennuskurssien tiedot ja hakuohjeet löydät tämän linkin takaa (linkki avautuu sisäiselle sivulle)

Aivovammaliiton kurssit 2022 -esite löytyy tämän linkin takaa (pdf)

Ajankohtaiset tiedotteet kurssitoiminnasta löytyvät tämän linkin takaa (linkki avautuu sisäiselle sivulle)

Lisätietoa:

Otto Laitinen