Satakunnan Aivovammayhdistys SuomiAreenassa

Aivovammaliiton 30-vuotistapahtumassa Satakunnan aivovammayhdistyksellä ja Aivovammaliitolla on yhteinen toripaikka 11-13.7.2022 Suomi Areenassa Porin kävelykadulla. Tule tapaamaan meitä!

Tampereen Seudun Aivovammayhdistys Puistofiestassa Tampereella

Lämpimästi tervetuloa Puistofiestaan 7.8. klo 11-16 Tampereen Seudun Aivovammayhdistyksen pisteelle! Teemanamme on hevosurheilun turvallisuus ja hyvinvointivaikutukset sekä hevosurheilussa syntyneet aivovammat. Tapahtumassa on työntekijöitä myös Aivovammaliitolta. Turpaterapiaa tarjoaa Tallipihan poni, joka on rapsuteltavana klo 14-15. Tule täyttämään kysely - sinulla on mahdollisuus voittaa pyöräilykypärä! Tapaamisiin Puistofiestassa!

Päijät-Hämeen aivovammayhdistyksen 30-vuotisjuhlatapahtuma

3.9.2022 Päijät-Hämeen 30-vuotisjuhlatapahtuma kauppakeskus Trion palvelutorilla. Kutsuvierastilaisuus klo 12.30–13.30 ja kaikille avoin tapahtuma klo 13.30 alkaen. Ohjelmassa paralympialumilautailija Tomi Taskisen kertomus vammautumisestaan ja kisamatkoistaan, pyörätuolitanssia, runonlausuntaa, lauluesityksiä ja Aivovammaliiton puheenvuoro.