Liity jäseneksi

Voit liittyä paikallisyhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi tai Aivovammaliiton kannatusjäseneksi. Myös joihinkin yhdistyksiin on mahdollista liittyä kannatusjäseneksi (tiedustele mahdollisuutta järjestösihteeriltä).

Tervetuloa mukaan aivovammayhdistysten toimintaan!

Voit liittyä jäseneksi alla olevan painikkeen kautta täyttämällä lomakkeen. Jos olet kiinnostunut varsinaisen jäsenyyden sijasta paikallisyhdistyksen kannatusjäsenyydestä, ota yhteyttä järjestösihteeriin.

Eri puolilla Suomea toimivat Aivovammaliiton jäsenyhdistykset ja toimintaryhmät ovat järjestön ydin. Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin aivovammayhdistykseen ja aivovammayhdistykset puolestaan kuuluvat jäseninä Aivovammaliittoon. Yhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan.

Paikallinen aivovammayhdistys ja toimintaryhmä on sinua lähellä. Tulemalla mukaan et jää yksin – tapaat mukavia ihmisiä ja pääset kokemaan uutta, saat kaipaamaasi vertaistukea.

Jäsenedut

Aivovammayhdistyksen ja Aivovammaliiton jäsenenä saat muun muassa:

Jäsenkirje

Jäsenenä saat myös sähköisen jäsenkirjeen, jos olet antanut liittyessäsi sähköpostiosoitteen jäsenrekisteriimme. Jäsenkirjeessä kerrotaan mm. Aivovammaliiton kurssitoiminnasta, vertaistuesta, kokemustoiminnasta, julkaisuista, tapahtumista, jäsenasioista ja muista ajankohtaisista aiheista. Pääset lukemaan jäsenkirjeet täältä (linkki avautuu sisäiselle sivulle)

Jäsenmaksut

Laskutamme uudet ja vanhat jäsenet huhtikuun alussa. Tämän jälkeen liittyneet jäsenet laskutamme pitkin vuotta yksitellen. Kuitenkin jos liityt jäseneksi 1.10. tai sen jälkeen, saat ensimmäisen jäsenlaskusi vasta seuraavan vuodenhuhtikuussa.

Jäsenenä mahdollistat aivovammatyön tukemisen.

YhdistysJäsenmaksu 2024
Uudenmaan Aivovammayhdistys ry
(Pääkaupunkiseutu, Hyvinkää, Porvoo)
Etelä-Pohjanmaan Aivovammayhdistys ry20 €
Itä-Suomen aivovammayhdistys ry18 €
Kanta-Hämeen aivovammayhdistys ry18 €
Keski-Suomen aivovammayhdistys ry17 €
Kymenlaakson Aivovammayhdistys ry20 €
Oulun Seudun Aivovammayhdistys ry18 €
Päijät-Hämeen Aivovammayhdistys ry20 €
Satakunnan Aivovammayhdistys ry15 €
Tampereen Seudun Aivovammayhdistys ry22 €
Varsinais-Suomen Aivovammayhdistys ry18 €

Yhdistykset

Kannatusjäsenyys

Jos haluat tukea aivovammautuneita ihmisiä ja heidän läheisiään, mutta aikasi tai elämäntilanteesi ei mahdollista yhdistystoimintaa, voit liittyä Aivovammaliittoon kannatusjäseneksi (yksityishenkilö 100 € ja yhteisö 600 €).

Jäsentietojen muuttaminen ja päivittäminen

Halutessasi voit katsoa ja päivittää tiettyjä jäsentietojasi. Sen voi tehdä tämän linkin kautta (linkki avautuu ulkoiselle sivustolle tunnistus.Avoine) tai voit lähettää sähköpostia jasenasiat(at)aivovammaliitto.fi.

Aina kun esimerkiksi sähköpostiosoitteesi muuttuu tai se ei ole enää toiminnassa, päivitä tieto lomakkeen kautta tai ole yhteydessä jasenasiat(at)aivovammaliitto.fi. Yhdistys johon kuulut ja myös Aivovammaliitto lähettävät tiedotteita sähköpostitse.

Jäsenyydestä eroaminen

Halutessasi erota jäsenyydestä, ole yhteydessä jasenasiat(at)aivovammaliitto.fi tai puh. 050 408 7095.

Lisätietoa jäsenasioista:

Järjestösihteeri Anu Kainulainen