Tervetuloa mukaan aivovammayhdistysten toimintaan!

Voit liittyä aivovammayhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi tai Aivovammaliiton kannatusjäseneksi alla olevan “Liity jäseneksi tästä”-painikkeen kautta täyttämällä lomakkeen. (Painike ohjaa liittymislomakkeelle).

Jos olet kiinnostunut varsinaisen jäsenyyden sijasta paikallisyhdistyksen kannatusjäsenyydestä, ota yhteyttä Aivovammaliiton järjestösihteeriin.

Jäsenenä mahdollistat aivovammatyön tukemisen!

Jäsenmaksut

Jäsenlasku lähetetään huhtikuun alussa. Tämän jälkeen liittyneet jäset saavat laskun liittymisen jälkeen.

HUOM! Jos liityt jäseneksi 1.10. tai sen jälkeen, saat ensimmäisen jäsenlaskusi vasta seuraavan vuoden huhtikuussa.

Katso voimassaoleva jäsenmaksuhinnasto täältä (linkki avautuu sisäisille sivuille)

Yhdistykset

Paikallinen aivovammayhdistys ja toimintaryhmä on sinua lähellä. Tulemalla mukaan et jää yksin – tapaat mukavia ihmisiä ja pääset kokemaan uutta, saat kaipaamaasi vertaistukea.

Eri puolilla Suomea toimivat Aivovammaliiton jäsenyhdistykset ja toimintaryhmät ovat järjestön ydin. Jokainen henkilöjäsen kuuluu paikalliseen aivovammayhdistykseen ja aivovammayhdistykset puolestaan kuuluvat jäseninä Aivovammaliittoon. Yhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan.

Tästä linkistä pääset tutustumaan aivovammayhdistysten (aivovammayhdistykset.fi) verkkosivuille (linkki avautuu sisäisille sivuille)

Jäsenedut

Aivovammayhdistyksen ja Aivovammaliiton jäsenenä saat muun muassa:

Jäsenkirje

Jäsenenä saat myös sähköisen jäsenkirjeen, jos olet antanut liittyessäsi sähköpostiosoitteen jäsenrekisteriimme. Jäsenkirjeessä kerrotaan mm. Aivovammaliiton kurssitoiminnasta, vertaistuesta, kokemustoiminnasta, julkaisuista, tapahtumista, jäsenasioista ja muista ajankohtaisista aiheista.

Pääset lukemaan jäsenkirjeet täältä (linkki avautuu sisäiselle sivulle)

Jäsentietojen päivittäminen

Aivovammaliitto ja aivovammayhdistys johon kuulut lähettävät tiedotteita sähköpostitse. Voit päivittää muuttuneet yhteystietosi lomakkeen kautta tai olemalla yhteydessä jasenasiat(at)aivovammaliitto.fi.

Halutessasi voit katsoa ja päivittää tiettyjä jäsentietojasi. Sen voi tehdä tämän linkin kautta (linkki avautuu ulkoiselle sivustolle tunnistus.Avoine) tai voit lähettää sähköpostia jasenasiat(at)aivovammaliitto.fi.

Jäsenyydestä eroaminen

Halutessasi erota jäsenyydestä, ole yhteydessä jasenasiat(at)aivovammaliitto.fi tai puh. 050 408 7095.

Yhteystiedot:

Järjestösihteeri Anu Kainulainen

Anu Kainulainen
anu.kainulainen(at)aivovammaliitto.fi
puh. 050 4087095

Voit lähettää luottamuksellista ja salattua turvapostia tästä linkistä. Muissa viesteissä voit käyttää normaalia sähköpostiosoitetta ja jäsenasioissa myös osoitetta jasenasiat(at)aivovammaliitto.fi.