Aivovammaliiton hallitus ja työntekijät toivottavat jäsenillemme, yhteistyökumppaneillemme ja kaikille aivovaurion kokeneille, heidän läheisilleen ja alan ammattilaisille hyvää juhannusta ja kaunista kesää!
Kiitos vuoden ensimmäisestä puoliskosta, jatketaan hyvää yhteistyötä jälleen syksyllä!