Kiitos lukijaraatilaisille!

Lukijaraatilaiset arvioivat innokkaasti terveelliseen elämään keskittynyttä Aivoitusta numero 2/22. Kiitos kaikille vastaajille. Saimme sekä arvokasta palautetta että mielenkiintoisia juttuvinkkejä tulevaa varten.

”Uusin lehti ravitsemusaiheineen on aivan mahtava, niin paljon hyödyllistä ja tarpeellista tietoa, kiitos.”
”Lehti oli uudistunut, raikas ja positiivinen. Ja aihe oli tosi ajankohtainen eli superhyvä!”
”Nyt oli kiinnostava numero!”, kuuluivat kiittävät terveiset lehden tekijöille.

Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken arvoimme pyöräilykypärän. Valitettavasti mukana oli useita vastauksia, joissa pyöräilykypärän koko oli valittu, mutta yhteystiedot olivat jääneet pois. Koska kaikki vastaukset ovat anonyymeja, emme voineet ottaa arvontaan mukaan nimettömiä vastauksia. Onnetar suosi tällä kerralla Eijaa Oulusta. Aivovammaliiton toimistolta on otettu voittajaan yhteyttä henkilökohtaisesti palkinnon toimittamisen sopimiseksi. Onnea voittajalle!

Jokainen juttu sai ääniä mielenkiintoisimmaksi artikkeliksi. Ylivoimaisesti kiinnostavimpana pidettiin Elina Komulaisen haastattelua otsikolla ”Ihminen on selviytyjä”. Kakkossijan jakoivat Anne Ruotsalaisen kirjoitus ”Aivovamma ja ruokailun haasteet” sekä Pippa Laukan haastattelu ”Ruokarutiinit vireystilan ylläpitäjänä”. Kolmostilan nappasi Marge Miettisen haastattelu otsikolla ”Toimintakykyä ravinnosta kannustaa terveelliseen elämään.”

Myös Aivoituksen ulkoasu oli uudistunut. Mukana oli sekä tuttua ulkoasua että työharjoittelijamme Matildan luomia uudenlaisia sivuja. Kysyimme, miellyttääkö lukijoita enemmän uusi vai vanha ulkoasua vai ovatko molemmat tasaveroisia. Valtaosa vastaajista, lähes 70 %, piti sekä uutta että vanhaa ulkoasua yhtä miellyttävänä.