Kannata toimintaamme

Auta elämää jatkumaan!

Kolmen henkilön kädet ovat yhdessä päällekkäin.

Aivovammadiagnoosi pysäyttää ja voi muuttaa elämän äkillisesti. Sinun avullasi Aivovammaliitto tukee ja auttaa vammautuneita ihmisiä ja heidän läheisiään uuteen alkuun.

Elämä jatkuu -tarinat

Tutustu Elämä jatkuu -tarinoihin elämäjatkuu.fi-sivustollamme (linkki avautuu ulkoiselle kampanjasivustollemme) ja lahjoita!

Kannata aivovammatyötä!

Testamenttilahjoitukset

Aivovammaliitto ry voi ottaa vastaan testamenttilahjoituksia. Tekemällä testamentin voit huolehtia poismenosi jälkeen, että varojasi käytetään aivovammatyön hyväksi haluamallasi tavalla. Testamentti on yleishyödylliselle yhdistykselle verotonta tuloa. Lahjoittamalla pienenkin osuuden voit vaikuttaa aivovammautuneiden ihmisten ja heidän läheistensä hyvinvointiin tulevaisuudessa.

Kun laatii testamentin liiton hyväksi, pitää yhdistys yksilöidä selvästi nimellä ja Y-tunnuksella, eli Aivovammaliitto ry, Y-tunnus: 1105905-9. Testamentin voit tehdä itse, mutta asiantuntijat suosittelevat, että testamentin laatimisessa käytetään ammattilaisen opastusta.

Kiitos, että autat aivovammautuneita ihmisiä ja heidän läheisiään!

Lisätietoja testamenttilahjoituksesta saat jättämällä yhteydenottopyynnön (linkki avautuu sisäiselle sivulle Ota yhteyttä -lomakkeeseen).

Tukilahjoitukset

Tue Aivovammaliitto ry:n tuottamaa vapaaehtoistoimintaa helposti ja tehokkaasti tekemällä kertalahjoitus.

Voit soittaa keräysnumeroomme

0600 18555 soittajahinta 5,09 €/puh + pvm
0600 14477 soittajahinta 10,01 €/puh + pvm

Tai tehdä suoran lahjoituksen tilillemme, josta varat ohjataan suoraan aivovamman saaneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Helsingin OP Pankki
IBAN: FI25 5541 2820 0202 21
BIC OKOYFIHH

Mobilepay-lahjoitus

Voit lahjoittaa MobilePayn kautta numeroon 90301.

Poliisihallituksen rahankeräyslupa nro RA/2020/704
Lupa on voimassa 1.8.2020 alkaen kaikkialla Suomessa Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Keräys- ja vetoamistavat ovat yleisöön vetoaminen internetilmoituksin, kirjeitse, puhelinkeräyksellä, jossa voi soittaa maksulliseen numeroon ja lehti-ilmoituksin.