Kirjat

Aivovamma-aiheisia kirjoja voi tilata Aivovammaliitosta tilauslomakkeella, joka avautuu tämän linkin takaa (linkki avautuu sisäiselle sivulle)

Tuotteet pyritään yleensä toimittamaan kahden viikon sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Koronatilanteen vuoksi työskentelemme etänä, joten tilauksia postitetaan harvemmin.

Kiitos tilauksesta!

Fight back – toinen mahdollisuusHyysalo, Pekka
– Kertomus freestylehiihto-onnettomuudessa tapaturmaisen aivovamman saaneen Hyyslon taistelusta takaisin elämään, 207 sivua.
– 30 € + postikulut

Uusi jakoViitanen, Tommi
– Omaelämänkerrallinen tarina elämästä aivovammautumisen jälkeen. 365 sivua.
– 23 € + postikulut

Kuntoutujan terapiatarinat Isola, Martti
– Esseitä elämän erilaisista asioista, ilmiöistä ja kohtaamisista. 159 sivua.
– 15 € + postikulut

Terapiatarinoita rotvallin reunalta Isola, Martti
– Kirja on syntynyt yli 30 vuoden aikana, jolloin aivovamma on vaikuttanut kirjoittajan elämään. 75 sivua.
– 10 € + postikulut

Minä Rämäpää
Martti Isola 2016

Kirja kertoo aisti- ja liikuntaesteisen Martti Isolan elämästä. Aivovamman seurauksena kirjoittaja on yli 30 vuotta nähnyt kaksoiskuvina koko maailman. Minä Rämäpää, kertoo tarinoiden muodossa huumorilla höystäen itse vaikeasta vammasta, sen kuntoutuksesta ja vammaisen arkirutiineista selviämisestä. 60 sivua.

Hinta 10 € + postikulut

Älä LuovutaWillandt, Jori
-Sisukas kuntoutumistarina kattaa yli 10 vuotta alkaen hetkestä, jolloin Jori sai 16-vuotiaana auto-onnettomuudessa vakavan aivovamman. 324 sivua.
– 23 € + postikulut.