Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Savonlinna: Tietoa aivovammoista ja niiden kuntoutuksesta 3.11.2022

3 marraskuun @ 12:00 - 17:00

Lämpimästi tervetuloa Savonlinnan keskussairaalaan kuulemaan asiantuntijaluentoja aivovammoista ja niiden kuntoutuksesta to 3.11. klo 13-17. Tilaisuuteen ovat tervetulleita aivovammautuneet, heidän läheisensä sekä alan ammattilaiset ja kaikki asiasta kiinnostuneet. Tilaisuus järjestetään osoitteessa Keskussairaalantie 6, luentosali C (rakennus C, 2. krs). Tilaisuus on osallistujille maksuton.

Kahvitarjoilun järjestämiseksi pyydämme ilmoittautumaan tilaisuuteen etukäteen. Ilmoittautuminen tulee tehdä 28.10. mennessä.

Ilmoittauttaudu tapahtumaan tämän linkin kautta.

Ohjelma:

13.00 Neuropsykologi Hannu Nyrkkö: Perustietoa aivovammoista. Miten aivovammat vaikuttavat henkiseen toimintakykyyn.

14.00 Fysioterapeutti Minna Ropponen: Aivovammautuneiden toimintakyky fysioterapeutin näkökulmasta.

15.00 Kahvia ja pullaa

15.30 Mika Marttinen: Kokemuspuheenvuoro. Aivovammaan sopeutuminen ja vamman päivittäiseen elämään tuomat haasteet.

16:00 Aivovammaliiton työntekijä: Aivovammaliiton palvelut ja Itä-Suomen Aivovammayhdistyksen paikallinen toiminta.

16.30-17.00 Aivovammaliiton ja Itä-Suomen Aivovammayhdistyksen Savonlinnan toimintaryhmän väkeä paikalla juttelemista varten.

Tiedot

Päivämäärä: