Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Sairaus ja parisuhde -koulutus vapaaehtoisille 22.3.

22 maaliskuun

Parisuhdekeskus Katajan koulutus Sairaus ja parisuhde 22.3. klo 17-19. Voit osallistua koulutukseen, mikäli olet Aivovammaliiton työntekijä tai vapaaehtoinen.

Oma tai perheenjäsenen sairastuminen tai erityisen tuen tarve voi pysäyttää arkisen elämän ja asettaa parisuhteen ja koko perheen uuteen elämäntilanteeseen. Sairaus vaikuttaa parisuhteen vuorovaikutukseen, tunneilmaisuun ja rooleihin. Sairaus voi aiheuttaa parisuhteeseen kriisin ja viedä parin kauemmaksi toisistaan. Toisaalta sairastumisen aiheuttamasta kriisistä voi selvitä entistä vahvempina yhdessä.

Lämpimästi tervetuloa Parisuhdekeskus Kataja ry:n Sairaus ja parisuhde -koulutukseen kuulemaan lisää sairauden vaikutuksista parisuhteeseen ja siitä, millaisin keinoin parisuhde voi olla voimavara vaikeassa elämäntilanteessa.

Koulutuksen kohderyhmä: koulutus on suunnattu Sote-ammattilaisille, jotka kohtaavat työssään pareja tai perheitä, sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille. Koulutus on sisällöltään identtinen 8.2. järjestettävän koulutuksen kanssa.

Ennen ilmoittautumista, pyydä Miialta tai Johannalta alennuskoodi, jolla pääset koulutukseen maksutta.

Ilmoittautuminen: Kalenteri – Parisuhdekeskus Kataja
Jos et pääse sivuille, ota yhteyttä: laura.huuskonen@parisuhdekeskus.fi

Kysy lisätietoja ilmoittautumisesta:

Koordinaattori