Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Pääfest 9.-12.6.2022 Inarissa

9 kesäkuun @ 15:00 - 12 kesäkuun @ 13:00

Pääfest-tapahtuma vertaistuellisella sisällöllä toteutetaan tänä vuonna yhdessä TATU ry:n kanssa. TATU ry on tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneiden ja sairastuneiden lasten ja nuorten sekä heidän läheistensä valtakunnallinen tukiyhdistys.

Pääfest toteutuu Inarissa, nuoriso- ja luontomatkailukeskus Vasatokassa (www.vasatokka.fi). Pääfest-tapahtuma on suunnattu nuorille aivovammautuneille ihmisille, iältään 16-35 vuotta. Mukana tapahtumassa on myös Aivovammaliiton ja TATU ry:n vapaaehtoisia vertaistukihenkilöitä.

Pääfest on päihteetön, hyvän mielen tapahtuma, joka tarjoaa mahdollisuuden virkistykseen, uusiin kokemuksiin ja vertaistuellisiin kohtaamisiin vertaisten, vertaistukihenkilöiden ja henkilökunnan kanssa. Ilmoittautumislomakkeessa on tärkeää tuoda esille huomioitavat apuvälineet, tuen tarve ja mahdolliset lääkitykset. Yhteinen ymmärrys turvaa onnistunutta tapahtumaa ja kokemusta!

Tapahtuman omavastuuhinta on 80 euroa, joka sisältää majoitukset ja ruokailut Vasatokassa 9.-12.6.2022 sekä kuljetuksen Rovaniemen rautatieasemalta Vasatokkaan Inariin 9.6.2022 klo 11.45 (lähtö Rovaniemen rautatieasemalta) sekä paluukuljetuksen Vasatokasta Rovaniemen Rautatieasemalle 12.6.2022 klo 13.00 (lähtö Vasatokasta).  Muut matkat ovat omakustanteisia.

Ilmoittaudu tapahtumaan 9.5.2022 mennessä oheisen linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com/EP/C9DA18940C49AC30
Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova.

Pääfestin ohjelma (Huom! ohjelma on suuntaa-antava, johon voi tulla muutoksia):

Olet lämpimästi tervetullut mukaan juuri sellaisena, kuin olet! Pääfestissä nähdään!

Lisätietoja: minna.lahtinen(at)aivovammaliitto.fi 050 5757371
sekä taija.rutanen(at)aivovammaliito.fi 050 306 4181