Elämä jatkuu

”Kuka tahansa voi vammautua”

Kuka tahansa meistä voi kaatua, pudota tai joutua liikenneonnettomuuteen ja saada sen seurauksena aivovamman. Aivovamman saa vuosittain arviolta 15 000 − 20 000 suomalaista. Kun aivot vammautuvat, ihminen saattaa kärsiä esimerkiksi loputtomasta väsymyksestä, hänen persoonallisuutensa voi muuttua, muisti heikentyä – elämä mullistuu täysin.

”Että kukaan ei jäisi yksin”

Aivovammautuminen voi laukaista suuren kriisin niin vammautuneiden ihmisten kuin heidän läheistensä elämässä. Vammautuminen voi muuttaa koko elämän hetkessä. Lahjoitusvaroin Aivovammaliitto toteuttaa ja mahdollistaa vertaistukitoimintaa aivovammautuneille ihmisille ja heidän läheisilleen. Järjestämme valtakunnallisia vertaistukitapahtumia, kehitämme verkkovertaistukitoimintaa ja tuemme paikallisten aivovammayhdistysten vertaistukitoimintaa. Tavoitteenamme on, että kenenkään ei tarvitse kohdata aivovamman aiheuttamaa kriisiä yksin. Lahjoittamalla olet mukana käsikirjoittamassa uutta tarinaa vammautuneelle ja hänen läheisilleen.

Voit lahjoittaa MobilePayn kautta numeroon 90301

Tai tee lahjoitus alla olevan painikkeen kautta: